.

.

fredag, maj 14, 2010

Inte ens jag orkar....

Jag var på Bauhaus, hittade parkering, hittade vagn........
Sedan blev det lite färg, ett gräs, gräsfrön, tomatplantor, ett träd "Boskoop Ruby" (vårginst på stam) lite annat och FEM säckar jord.
Fick i dem i vagnen, lyckades tvär dra en envis kundvagn som var såååå tung (sakande min stridsvagnsförare) betalade och såklart var bilen parkerad längst bort men till slut var jag där.
I med säckarna i bilen.....det gick på min envishet, phu....
Väl hemma packad jag ur allt och erkäner att jag inte var det minsta sugen på Plantagen.........

1 kommentar:

  1. Jag hemma från jobbet kl 15 och fick höra att vi skulle till plantagen och handla töjjor och snäll som man är så åke ag men m käraste ditt och handlade sen så va det bara att se till att dom kom i jorde när vi kom hem. jag måste erkänna att det blev bra Cissi hon är bäst.

    SvaraRadera