.

.

söndag, juli 11, 2010

hade inte....

....tänkt skriva om detta, men har varit arg hela dan så det kanske är bra terapi.......
Igår kväll 23.30 halvmörkt, skulle jag helt nykter backa ur stället vi stod inparkerade i .......utan att ha en aning om hur det såg ut i omgivningen + att en taxi stod och stressade mig. Så backade jag på en cement "grej".........och skrapade bak på bilen. Efter "stöten" gick Bennet ur och stod bakom så jag fick ett riktmärke och då kunde jag backa de 20-30 meter i L-form helt utan problem. ATT VI inte gjorde så från början!!!!
Är arg och irriterad...som tur är på mig själv, men hur löser vi detta nu då.....vem kan göra bak snygg igen? .....alltså en Volvobak?

1 kommentar:

  1. Skit! Fan vad trist! Testa att ta på en kjol eller nått... Det brukar funka för mig för att dölja min bak...

    SvaraRadera