.

.

torsdag, oktober 14, 2010

Dag 1

Ohh...My...God ......... . Kommer hem 19.30 efter en dag med -jobb-bilköer-basketmöte i Farsta-hämta kakel i Älvsjö- hämta hundarna o fika i Fredhäll-Hem-Bära in TUNGT kakel i becksvart mörker (ute belysningen fungerar ej...ja nu börjas det..)-ut med hundarna och sedan leta mig in igen. Vadar i DAMM ....bilden är vårt hallgolv, nej inte utomhus. Försöker finna en lysknapp som fungerar, samtidigt hjälpa hundarna bort från värsta cementdammet.
Halva huset är utan ström, ingen tv fungerar.....Funderar på om jag ska ta en öl och sätta mig på en pall och vänta på B istället för värma maten jag hade med mig hem....... Det blev maten ;)

B hemma, nu fungerar strömmen :) o detta är bara dag 1...........Fortsättning Följer.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar