.

.

fredag, april 15, 2011

Den bortglömda filen

Nu kommer speciellt en som börjar på B tänka "C i ett nötskal" men det var så här............. Hungrig, hällde upp lite fil. Skulle ta ut flingor, och där låg en nästan tom påse som jag kastade........... - soppåsen full, ok då tar jag väl ut den till soptunnan - Bredvid soptunan står en Fjärilsblomma som jag sedan länge tänkt "vår klippa"....ja just det tänkte jag, vart är sekatören? - Hittade sekatören - Klippte blomman, åååå så fint det blev. - Råkade snegla på vårginsten som ser lite trött ut efter denna tuffa vinter, den behöver nog lite näring. - Vart är vattenkannan......på övervåningen. Växtnäringen.........i källaren, tjoho här ska det vattnas - Till köket för fylla på vatten........... - ............men oj.........där stod en tallrik filmjölk :-P sedan 20 min................. - lovar.........nu har jag ätit filen :)) **vad skulle ja gtill soptunnan för**

1 kommentar:

  1. Ha ha ha! .....att man känner igen sig! Jag är precis likadan...från det ena till det andra! Trevlig helg önskas från ett vårligt Härnösand./N

    SvaraRadera