.

.

fredag, juni 29, 2012

Igång

 Ja här blev det kaffe och "tantmazarin", min favvo........nu känns det faktiskt som semester.
 Fick meddelande att mina Bananplantor kommit till posten :) hämtades direkt.
 Två bananplantor och Pampasgräs..........inget annat konstigt insmugglat gräs, lovar.

 Såhär ser uppväxt bananplanta ut, kan bli snyggt sen när vi har ett trädäck att ställa krukorna på.....eller plantera då de är vinterhärdiga.
Uppväxt pampasgräs......snyggt va!

Denna polare höll mig lite sällskap, pussade honom inte..........då jag har min prins

2 kommentarer:

  1. lycka till med plantorna! Å ha en underbar semester! Kanske vi tittar in i din fina trädgård någon dag senare i sommar! Kram och hälsa B :) //Neta i Härnta

    SvaraRadera
  2. Tack tack, ni är absolut välkomna :) Kram

    SvaraRadera