.

.

måndag, juli 09, 2012

Ledig

 Semester och lediga, men här är jag......vi.........................
B har invigt uppblåsbara stolen, tyvärr tog jag ingen bildserie när han kom upp i den ;))


 Hade besök av Alexandra & Jacob i helgen, skönt väder med bad, gott grillat och lite yatzy. Vi lärde oss även dricka "Fireball", god upplevelse.

Herrarna tog nattdopp.....
Söndagen vart det lite grävjobb (för vissa) sedan gick jag och Alex till skogen och kom hem med en liten hink kantareller och blåbär.
Nu är det projekt rivning......då ett nytt trädäck är sakta på G :)

1 kommentar:

  1. Vilka härligt somriga bilder! Den där rätta värmen har inte kommit hit tyvärr, bara några strödagar. Idag ösregnar det dessutom, synd för de semesterlediga, men jag har innejobb idag, så för mig passar det perfekt...Vad kanonfint det börjar bli på er tomt! Kram och ha de gott! Neta i Härnta

    SvaraRadera