.

.

torsdag, augusti 16, 2012

Snart framme...

Ja inte jag alltså.........utan "veckan innanresenärerna". Imorse började jag följa "vår" flygrutt fast då en vecka inan :) (Dax att söka??) Planet startade i tid 09.30 vilket känns tryggt ...........

 Men hallå.....vet inte om jag blev så mycket tryggare sen..........är allt detta flygplan?!
Ganska trångt eller, kolla alla gula pluttar............okej jag ska nog inte tänka mer på det.
 Idetta läge när jag kom till datorn var det LITE svårt att finna "mitt" plan, men jag gav mig inte HA, fann det över slovakien.
Vi kommer flyga mest över land, hade heldre velat ha fallskärm än flytväst........
Kolla.......röda planet närmar sig och ska vara framme ca 13. Okej, det känns gansak bra, går det bra för dem gör det nog det för oss också, nu ska jag fortsätta min lunch rast :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar