.

.

torsdag, november 15, 2012

Jo då

...jag lever....., det är tuffta att köra "dietsoppa".
Soppan god men var nog halvhungrig hela dan igår, idag vaknade jag 04 med superhuvudvärk men åkte ändå till jobbet vid 05..........men blev tvungen vända ute på 73:an, det gick bara inte.
 Hem, tablett och sov till 12...........sedan har livet sakta kommit åter, har "luffat" runt här hemma och sett saker jag inte sett tidigare...........
 St:Paula gänget på övervåningen blommar..........(dom som jag inte ens gillar)
Porslinsschnauzrarna behöver dammas/frigöras från spindelnät.................


 Tuva sitter nog inte så cool lungt och spanar på dagarna, dräggelspår på rutan...................
Som jag brukar säga efter sådanahär dagar, -man ska vara glad varje dag man får må bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar