.

.

tisdag, april 30, 2013

Hemsk start

Ingen rolig start på dagen, fipplade lite med datorn så internet "försvann"....envist försökte jag återskapa men nej då. Går då upp till den andra äldre datorn, men då bråkade skärmen och allt hängde sig. Grrrrr.. ok laddar för att gå ut och gräva ner plommonträdet, det blir ju toppenbra att avreagera sig på att gräva ett hål. Här bredvid det gamla trädat ska det stå, och i pallkragarna ska jag odla lite lök, sallad och sånt.

Men hallå..........full storm ute. Jag brukar inte ge upp kyla eller regn, men vinden blev min fiende idag....
 Jorden som kom upp ur gropen tänkte jag placera i pallkragarna, men då skulle jag först lägga markduk i botten...........den förbannade markduken fick jag jaga över hela tomten, den blev som ett segel när jag skulle klippa........
Helt ärligt, jag fick ge upp...skitväder.

Sprang några km på löpbandet istället och invigde den nya "Circle pro", det gick över förväntan. Ringde sedan en snäll arbetskamrat som kunde vägleda mig i datorn och vips nu finns internet igen....tänk nu börjar allt kännas bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar