.

.

söndag, januari 05, 2014

2013

Var ute och gick med saga och funderade över 2013, ska jag summera året så blir det något sådant här...........

  • Jan-Feb, Tuva blev raskt sjuk, en jobbig tid som jag aldrig glömmer. 19:e februari fick hon somna in och fick ro.
  • Våen, en konstig tid med bara en hund.
  • Sommaren, underbart väder, underbart att ha pool.....vi bara var hemma och njöööt. Hade det väldigt lugnt och nästan lyxigt skönt.
  • Aug, bestämde träff med en pinscheruppfödare, blev med valp.....
  • 5 dagar senare blev Saga sjuk............veterinärbesök, veterinärbesök, veterinäbsök
  • 30:e aug blev jag mormor :)
  • Aug-okt, Stella var vår, en underbar pigg och busig valp så kul och träningsvillig, Saga är sjuk till och från.....pyssel och stök med bägge hundarna.....jag fick flera gråa hårstrån.
  • Okt, Stella flyttade hem till uppfödaren igen, Saga faller in in lugn. Får diagnosen L7S1.
  • Hösten, jag minns den bara som hundkaos, tårar och skratt om vartannat.
  • Nov, rehab med Saga
  • Dec, varm och skön vinter
Ser framemot ett roligt och hoppas på ett friskt fint 2014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar