.

.

onsdag, februari 12, 2014

Status 1 & 2

Tapetsering, måste ju visa att det går frammåt om än långsamt. Har försökt att både träna och renovera/tapetsera lite varje kväll, det har gått sisådär. Börjar jag tapetsera springer klockan iväg och jag efter några timmar vrålhungrig inser att det inte är en så bra förutsättning att träna (eller B messar att det är mat :), har jag börjat med att springa några kilometer så har jag stått kvar svettig och matt och renoverat men inte orkat så länge......men jag sover gott om nätterna :)
Saga, efter en rehab vecka med få och korta promenader så har Saga piggnat till och är glad igen. Kul att läsa dagsrapporten från vår "hund Sanna".
På fredag smiter jag och B till Småland i ett dygn eller så, det ska bli roligt på flera sätt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar