.

.

söndag, oktober 26, 2014

Full helg

...alltså jag har inte varit full i helgen....
Lördag fm gjorde jag snittar, tog med dem och mig till Malin där vi ett gäng skulle överraska Alexandra med lite mys som pepp i graviditeten. Gott och ljusblått.
(Schäfern som varit borta en vecka fångades under lördagen, härligt vilken glädje)
Sedan hängde Ante och Rasmus med mig hem då Malin skulle ut på annat äventyr. Hemma satt B och åt middag med hans döttrar och respektive, så kvällen fortsatte i det sociala tecknet. Rasmus & Solo, What a team, pusskalas.
Malin kom hem vid 01, fick lite backflash från tonårs-åren " väntan/oro/sena nätter".....o nu är de vuxna, men samma känsla.
Idag flög B till g-borg tidigt i morse, jag och Solo hade hundkurs 10-12. Sedan hem och mös med Rasmus innan jag skjutsade hem dem.
På hemvägen stannade jag och Solo hos Zimba för lite hundbus i höstlöven, och människosnack (tror jag och E är experter på microträffar, Såååå bra)
Nu hemma, ett tomt och tyst hus. Solo trött, matte trött....men full, nej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar