.

.

söndag, maj 01, 2016

Jag vann

Har länge funderat på att gräva upp bambun som står nära huset. Köpte den som en liten grön klick för att bryta av trädäcket, nu 5 år senare är den nästan 2x1.5 meter stor och skymmer sikten över vår egna tomt.. Jag kan ju säga att det inte var lätt...
Spade, spett, såg, nypare....stor sekatör eller vad det nu heter.......en timmes fight, svett och jag var nära att ge upp ...men HA det var den som fick ge upp.....

Bästa hejjarklacken....
 
Sedan släpade jag den minst 30 kg tunga klumpen till bortre delen av tomten, där den få en tillfällig placering.....
 

 Tyckte dock att det blev fööööör tomt där, så jag tog en liiiiten bit av klumpen och planterade tillbaka :))) kommer jag att få göra denna fight om 5 år igen tro.......
B är på fotboll, nu går jag och supertrötta hundar in, tack för en fin söndag.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar