.

.

torsdag, juni 02, 2016

Läxa

I måndags "skulle jag bara" .........gräva ner en ynka nyinköpt hallonplanta, tyckte ju ryggen började bli bra. Det skulle jag inte ha gjort....kände redan på kvällen att det här var nog inte så bra. Har nu i tre dagar haft ökad värk igen, jobb jag skulle ha gjort idag vilket innebar bära 10 kg bägare fram o tillbaka fick en kollega ta, nu står jag här vid skrivbordet och nyss tagit en Citodon. Jag ska verkligen ta detta till mig, ryggont är inte att leka med ska inte nonchaleras....det tar läääängre tid att bli bra, efter det att man tycker att man är bra.
HALLÅÅÅÅ detta är ingen sjukdom för mig, att inte kunna bära, gräva, krypa i trädgårdslandet på hur länge....flera veckor, vad gör man då i sitt liv? o ingen mer Boot Camp (på länge) utan små små puttiga rörelser som sjukgymnast-tanten (okej, hon var yngre än mig) gett mig, dutt dutt.
Näääe det här är inget för mig, inte kul :(

I morgon fredag är jag ledig, vad ska jag göra då.....rensa ogräs, bygga på trädäcket, gräva ner en ny klätterros (som bara väntar) .........NÄÄÄÄ jag kan ju stå där på tomten och titta på hur gräset växer , kanske hålla i en vattenslang o vattna lite, det glädjer väl nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar