.

.

lördag, oktober 02, 2021

Ovant

Ovant med en lördag utan någon hundaktivitet inplanerad, just ja denna helg ingen golf..... och ingen hundtävling 🙈. Erkände precis för B att jag anmält mig till en lydnadstävling i Nynäshamn i morgon..... men jag lovar ska inte gå 😶. Gjorde det ifall.... ifall helgen skulle ändra karaktär och han spela golf, man kan ju tyvärr inte impuls tävla utan anmäla sig i god tid, sen visst kan man hoppa av (o mista 250kr i anmälningsavgift).

Började dagen med skogspromenad, ganska nytt varv.... jo även efter 10 år här kan man hitta nya stigar ❤️🍁



Efter frukost åkte vi till brädgårn o köpte virke och målarfärg, hem och B sågade upp och jag klippte bort vinrankan. Vi ska byta foder runt burspråket.... ruttet.




Sen har jag grundmålat brädorna och B gick upp på berget och röjde björkgrenar....

Snart kommer Rasmus och Sally som ska sova här inatt när Malin jobbar i morgon ❤️.

Och i morgon åker B med Rasmus på fotboll och jag...... åker på lydnadstävling 🙈🤪...så det kan bli 🙃. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar