.

.

söndag, mars 20, 2022

Ta igen

... Oj, några dagar att ta igen 😃 inser att enda egentid senaste veckan är på toa 🙃. 

18/3 - Vi var på "nya jobbet", jag satt på mitt nya kontor fm.... 


Blipp o kodlås var man än ska..... 😕

Java fyllde 7 år, självklart fick hon lite extra gott. Vår lilla fina duktiga ❤️


19/3

Firade Olle som fyllde 75 år den 18:e, lunch vid Hornsbergsstrand Piren.... mycket gott o trevligt. Jag, Bennet, Björn, Jenny och Olle.... solen sken ☀ jag åt skaldjursgryta med saffrans aioli. 


På em kom Bennets brorsor Tobbe och Micke hit, trevligt för bröderna att ses i lite lugn o ro efter allt som hänt. Tyvärr finns inga bildbevis....... 🙃 De sov kvar på övervåningen....... 

20/3 idag
Bennet Grattis, födelsedag 💙. 
Morgonkaffe med brorsorna, jag o hundarna drog till skogs o träffade spårgänget vid Pålamalm, Lida kl 10. Härligt väder, jag la ett 300m spår, sen fikade vi medans spåret "vilade".... sen körde vi. 

Java tuffade på som vanligt, jag glömde starta spårappen hur vi gått, bara att lita på hunden. Hon hittade alla 3 pinnar jag placerat i spåret, trodde vi gick fel men hade ju inget att gå på "lita på hunden" är det som gäller.... så det gjorde jag andades, o visst hittade hon slutet o ut till bilen.... Phuuu🤗. 
Ja ni som känner mig, virra runt i skogen o inte veta om jag går rätt 😱 ogillar. 
Här slutpinnen.... 

När vi kom hem var det bara rigga korvgrillen, spontangrillning för de som ville gratta Bennet 🥳 


Malin o barnen, Alexandra och Jimmy o Micke o Tobbe körde sol o grillhäng ❤️


Kl 16....... jag o hundarna tar de sista solstrålarna på tomten. Jag är glad efter en trevlig helg, men ganska slut.

What... är det måndag i morgon 🙈😳

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar