.

.

onsdag, februari 23, 2011

Dålig start

En bärgningsbils förare förstörde min morgon (och jag kanske hans). Jag kom inte ut från garageområdet då han står och försöker dra in en bil, och det går inte så bra. Jag frågade hur många minuter det skulle ta samt att -annars får du flytta på dig. När han insåg att han blev tvungen att släppa förbi mig hade han "laddat" och jag fick höra att jag inte behövde vara otrevlig, alla klagar på att han står ivägen bla, bla. Då har han inte träffat mig när jag ÄR otrevlig.........hade kanske lite kort tontäge, men ville visa att jag seriöst behövde komma fram. Nu hamnade jag i köer direkt på 73:an..........jag blev sen........ biltullsavgiften hann slå på.
Sitter nu med kaffet.....ska försöka släppa irritationen ......... God morgon !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar