.

.

söndag, november 20, 2011

Hemma

Efter 21 timmar på resande fot, tur & retur till Ullared så har jag sovit sååå gott hemma inatt.
Nedan är litet urplock, ljus, diskborstar, handskar, handdukar, hundgodis, strumpor mm
En hög ligger åt sidan det är hemliga julklappar :))


Här är "min lilla hög", en fin väska, skärp, addidas byxor (trots att Malin försökte få mig att inte köpa några sport kläder ;) Jag provad faktiskt en sammetsklänning......men njeaaaa det blev ingen.
Höll också i en "onepice" men..........stl XS hade typ 1,5 m midja.......vad gör man med den?! enl Malin var det "hänget" som skulle vara i baken............den fick inte följa med till provhytten. Det var bara en av gångerna vi stod dubbelvikta av skratt :D



Detta är jag nog gladast för, en vit lurv mjukis tröja och ett par vinterstövlar. Stövlarna kanske var onödiga.....men jag gillade dem.....och Malin sa att jag var "värd dem" :) så ett köp blev det.


Vi far nog nästa år igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar