.

.

torsdag, december 08, 2011

Krångligt

Hundpromenaderna kan bli så förb#%*#t krångliga denna årstid.
Bajjar de hittar man knappt högen i mörkret, påsen ska fram och ALLTID öppnar.....försöker man öppna i fel ände.
Vantarna ska av, behöver knyta påsen med båda händerna.....koppel o vantar mellan knäna.
Och.......när man tror att allt är lungt kommer hundmöte .....och man får kämpa med att veva in hundar, rädda en flygande bajspåse halvt inlindad i kopplen.......phuuu
Leta vantarna, helst två......och vandra hemmåt.
Jag vill ha vååååår



2 kommentarer:

  1. Söta du! Underhållande läsning men jag förstår precis vad du menar!

    SvaraRadera
  2. Även jag känner precis igen mig, även om det är länge sedan jag hade en egen hund! Hej och hå...man borde vara bläckfisk! Kram och trevlig helg! Neta

    SvaraRadera