.

.

onsdag, februari 08, 2012

Arbeta med sig själv

Idag åkte jag 16.15 från jobbet, och det tog TVÅ OCH EN HALV timme att komma hem (halvvägs till Göteborg hade jag också kunna kommit..) och observera att jag inte skrivit en enda svordom ang detta.......
Satt nämligen i köerna och hade positivit tänkande med mig själv -jag har en bil! - jag har det varmt - jag hade en banan - några tuggumin - radio att lyssna på
Hemma kl 18.45 och Elin skulle hämta mig 19.00.........jag hann ju : ) var glad :)

Vi hade som tur bokat ett pass BODYBALANCE på Sats, vilket innebär "Varsam blandning av Yoga, Thai chi och Pilates som gör dig centrerad och lugn. Kombinationen av tekniker och rörelser ger dig ett fysiskt träningspass samt inre balans och harmoni"
....kunde ju inte vara mer passande idag.
Så nu har vi övar tranan, örnen, kobran och ja allt vad det hette. Passet avslutades med 5 minuters meditation.....sedan gick vi lunga mot bilen.

.....tills vi kom till första rödlyset där vi blev stående ganska länge.....och E spontant säger "men va f#n när är det vår tur" .........vi tittar på varann och garvar......så var det med det "harmoniska lugnet"
Sov gott//

4 kommentarer: