.

.

onsdag, maj 29, 2013

Uppgraderad

Nu har den kommit..........my new one, my HTC One.
Första gången jag äger en "ny" nyss utkommen modell, har annars alltid legat steget efter. Erkänner att jag beställde modellen "näst nyast" först, men innan den hann komma hann jag ändra mig, och gjorde en ombeställning...och det är jag glad för.


 Printade ut manualen......FET.......vill försöka sätta mig in i hur man kan använda luren och speciellt fotograferingen, så att jag kan använda den maximalt. Hoppas på snygga bilder IRL till bloggen ;)

Kommer dock inte ta den i bruk förrens i morrn eller så, grubblar på hur jag ska få över kontakterna då nya sim-kortet är litet och mitt nuvarande är stort. Visst, har sökt och funnit att man kan föra över "datan" via molnen......eller via blåtand........jag tycker jag är ganska bra på teknik, men..........det kommer nog sluta med att jag skriver ner alla nummer på ett block och trycker in dem i den nya för hand :O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar