.

.

måndag, juni 10, 2013

En av tre

Det är konstigt att vissa samtal ska vara så krångliga. Hade tre viktiga att ringa, nu efter stök har jag klarat av ett och det var SEB banken. Dax att lägga om ett av bolånen och det gick klockrent, check!
UPS har varit här idag men ingen hemma (nääää, vi jobbar) en gul lapp låg i brevlådan och när jag ringer dem har de sedan januari bytt nummer....men inte på lappen. Efter valt språk och # siffra # några gånger hamnade jag i någon Oidentifierad kö med lite trallmusik.....och samtalet kostar x ören/min.....ingen info om kötid el plats?! Kasst, jag la på!
Försökte sist med veterinären, klickat fram #1#5#3 sedan var det bara upptaget för tidsbokning...äähh ringer i morrn.

Att jag tränat och står o eftersvettas och är hungrig kanske inte gör tålamodet på topp.
Ja, ja ......en av tre alltid nåt, och vi fick bra ränta vilket känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar