.

.

onsdag, juni 12, 2013

Kaffekoppar

Vad sägs om dessa vackra kaffekoppar?

Det hela började med att jag fick "spelet" på att vi inte hittade några nya kaffekoppar som jag gillade. Vi var i stan och letade....för stora, för smal, för feta, för små, för höga, för tjock kant.......ja, jag visste precis hur den skulle se ut.....men den fanns inte, tills jag hittade:

En kaffekopp som rymmer mer än en liten sipp utan att vara en balja, en elegans med sin tunnare kant utan att vara smal och hög. Fin att bjuda gäster med, härlig att du använder den till vardags.

Jag har köpt hem ett parti från England då jag gärna vill dela med mig av denna modell, är du intresserad?


 Modell 1, "Rosa och vita rosor"

 Modell 2, "Vita rosor"

 Modell 3, "Plommon"

Modell 4, "Småblommor" 

Kopparna är ca 78 mm höga och ca 80 mm vida
80 kr/st
Vill du klämma och känna är du välkommen hem till oss eller så ordnar vi en träff.
Långväga intressenter löser vi vartefter som.
Maila vid intresse, cissigrins@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar