.

.

fredag, juni 02, 2017

My day

Vaknade första gången 03 inatt, rekord för att vara mig, brukar annars kolla klockan från 24 lite då och då. Upp 07.00 kaffe och hundpromenad, tränade 3,5 km, dusch, drog till brukshundklubben där jag hade träff med en hundkompis som jag tränar ihop med. Sååå kul, hon hjälper mig med lydnaden och jag hjälper henne med rallylydnad. Perfa! Var där två timmar sen hem, där stod sotaren och väntade. Han var tidig så inte mitt fel, sotning check.
Nu har jag suttit på tomten en stund, sol men inte jättevarmt. Kollat värdena i poolen, funderar om man ska sätta på värmen kanske (nu 16 grader).
Har inte ätit godis/sött, ingen öl på två veckor... tränat varannan dag, ätit "rätt", mindre magomfång.... Ja, så det är väl dax o bryta några dagar.... nu tar vi helg, sen kör vi igen, kul när man märker resultat ju :)))
God fredag all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar