.

.

torsdag, november 23, 2017

Igår fick jag fina blommor av min B... det var Ceciliadagen. Idag är dagen innan jag är ledig, det var länge sedan jag hade ledig fredag nu av olika skäl.... mest att jobbet har haft möten med "obligatorisk närvaro", japp då är det bara att infinna sig. Men i morgon är jag ledig :))) ska inte ropa för högt så huvudvärken kommer. Stannade en snabbis på plantagen på hemvägen o köpte några vinterblommor, ska försöka göra fint i aluminiumtunnan på framsidan i morgon .... där sommarblommorna står... ligger vissna. Dessa småsaker trots skitväder gör mig glad idag.

I morgon står också ombesiktning av bilen och trimning av Java på schemat, för trimning så åker vi till uppfödarFrida i Huddinge :)

Just ja, kursstart för 3 tillfällen "fritt följe" klockan 18-20 i morgon... Skitkul......OCH tillfälle 2 är nästa fredag o då har vi julbord m jobbet på J:s tornvilla Nacka strand.... tror jag väljer hundkursen :D (dyr o bra instruktör juuu) 

God torsdagskväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar