.

.

söndag, november 26, 2017

Söndag

Idag inget inplanerat... wow det var längesedan. Vi startade dagen med städning, tjoho. B dammsög och skurade jag tvättade vardagsrumsmattan.... lite jobbigt att hålla en matta ren med åtta hundtassar som galopperar in efter varje promenad (trots avtorkning) speciellt denna årstid. Men jag tror att den blev mycket bättre... för ett tag.


Igår investerade vi i en ny tomtefar som ska förgylla julen, vi båda gillade den så slog vi till. Annars tycker jag att det är ganska svårt att köpa nya julsaker... det känns som om man dissar de gamla.


Sedan drog jag och Java ner till fotbollsplan för att träna "fotgående" och "ställande under gång", det gick ok. Måste ju träna på vår läxa från i fredags.... apropå det så var det inte jätteuppskattat av jobbet att jag väljer hundträning nästa fredag istället för julbordet... Förlåt då...
När vi kom hem fick hon lite varmtäcke och jag planterade fint i stora blomkärlet på framsidan, vinterfint check!

Åsså har snart denna dag gått, men nu har jag lovat B att sitta i soffan och ta det lugnt ett tag ;p  pyss 

Jo.....självklart har jag beställt hem våra traditionsenliga lakritskolor...3 kg :0) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar