.

.

tisdag, juli 10, 2018

Bra start

Att vakna vid 08 och termometern ute visar 22 grader är häftigt, man har fortfarande inte vant sig vid all denna sol och värme. Men såklart.... lider med bönderna och de som behöver bete till sina djur.

Mina växter gror i alla fall, morgonrundan resulterade i jordgubbar, mörka körsbär, smultron och ännu mer hallon (som jag nu ställde in i kylen, kanske med glass i kväll). Blåbär på skogspromenaden men orkar inte plocka dem....

Efter hundarnas promenad klev jag (och Solo) in i det svala garaget.... futtiga 3,5 km på löpbandet... men bättre än inget, ok för mig. Bytte skosnören på mina träningsskor, kändes mycket bättre.... har varje gång stört mig på de gulsvarta......

Trött, nöjd så fil och bärfrukost klockan halv tolv.... Oj, halva dan bara borta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar