.

.

fredag, december 14, 2018

Nu

Behövs en utvärdering av hostmediciner kan vi ställa upp, tror vi gått igenom hela sortimentet. Idag hämtade jag ut slemlösande brustabletter..... delar lika med min hostande make.....idag vecka 4.
Men vågar nästan säga att nu... nu tror jag att mitt har vänt, inatt sov jag nästan hela natten utan hosta.

Man blir ju deprimerad av att vara krasslig så här länge, o stackars hundarna har knappt fått något roligt alls. Såååå idag drog vi till hundhallen, hade faktiskt ett privatpass med instruktör inbokat för att lära mig grunderna i "Bruks". Nu strejkade hennes bil så vi fick träna på egen hand, vilket ändå gick bra. Hundarna vart iallafall jätteglada :D 

Gläje :)))))) 

Inhandlade en ny apport och en "kampa" i snyggaste färgerna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar