.

.

måndag, februari 25, 2019

Lugnt väder

 Det måste vara vädret som gör en lugn, klarade av en tidskrävande person i kön på apoteket......som skulle fråga om allt, och byta ut all möjliga förpackningar. Sen kom jag till ica o då skulle den i kassan läras uppp, o självklart tar ju det tid (men alla är ju barn i början)...........jag klarade även det utan högt blodtryck.
När jag sedan åkte hem strax innan 14 kom jag inte långt, vägbygget vid Häggvik spränger kl 14.00 vissa dagar och hela E4:an stängs av............jag satt där i godan ro medan andra klev stressade ur sina bilar o försökte ta reda på vad som hänt. Efter 6 minuter öppnade de och alla filer rullade på........vädret, åldern eller ja vad vet jag?


Härligt nu kom vårjackan fram, var ute mellan 15-16 o satt en kvart på tomten......lovely, o det bästa är att vi har allt framför oss (Bästa årstiden!)



Ikväll första mötet på brukshundsklubben när jag håller i klubban :) ......japp, är lugn, ska bli kul, är förberedd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar