.

.

söndag, februari 10, 2019

Sjöar

Som sagt, denna skogsrunda brukar ta ca 35 minuter... idag tog den 60! Moddig lös snö, under snön var det ofta sjöar man sjönk ner i. När vi gått halvvägs insåg jag att ingen annan gått där före oss, var nästan på väg att vända...  men hur svårt kan det vara?!
.... vi kom fram till en gul snömoddig sjö, överallt  Kunde inte gå runt det var bara att hoppa snabbt, vid ett ställe stod jag och Java länge.... hur sjutton kommer vi över här.

Jag fick "skicka" Java handgripligen då jag inte ville att hon skulle hamna med isvatten över magen. .... sen var det min tur. "kom då matte" jag tog sats o hoppade .... ..
När jag kom hem var det bara att byta strumpor och lägga kängorna på tork, de tål mycket men inte sjöar.




Det positiva med detta är ju att VÅREN är på väg :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar