.

.

lördag, mars 16, 2019

Spontannatt

Förra helgen ville Rasmus sova hos oss, vi sa dock nej då det inte passade. Sååååå igår blev det, en liten spontanövernattning. Vi kollade på Talang sen däckade någon i soffan...efter tandborstning......vaknade sen väldigt tidigt i morse... (04.30)..., tur mormor är morognpigg.


Sen idag kom syster min o Sam över samt Malin o Ante.....vi for till Sanda hönseri o köpte ägg, perfekt.
Malin min inspiration ....tränat grymt bra sen januari, my hero just nu. När min tandvärk är över ska jag också börja träna...pöss.

 Malin, Ante, Sally, Rasmus, Catharina, Sam....fika och prat hos oss.......mysigt.
Nu lugnet..... jag o B drar ett avsnitt "Game of Throne" sedan blir det fotboll....DIF i svenska cupen....planerat min nya tatuering, yeeeeh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar