.

.

lördag, februari 22, 2020

Inte bra men ok

Hade lydnadstävling i morse, samling 08.00.....först onervös men sen såklart kom det som en bomb. Till råga på allt hade jag startnummer tre, ganska tidigt.


Dom med startnummer ett avbröt så det gick snabbare än planerat, jag hann precis hämta Java i bilen stressa upp och försöka värma upp på nån minut. Missbedömning av mig.... irriterande. Java gjorde några saker toppbra 10 poängare, och några moment gick inte alls. Vi bröt faktiskt, ganska nöjd ändå.... man lär sig hela tiden. Nu vet jag hur viktiga förberedelserna är..... BAM! 

Då jag kom hem tidigt så beslöt vi oss för att åka o hälsa på pappa och Anita som vi tänkt länge men det har alltid kommit något emellan. Galet irriterande med köer en lördag, över 30 minuter för att komma från globen ut på Essingeleden i tunneln. 
I Stenhamra var det Storm med stort S, trevligt som vanligt. 





Kraaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar