.

.

fredag, februari 21, 2020

"ledig" fredag

Inte sjutton kan jag vara ledig o veta att Milo behöver vara med Alexandra på jobbet eller VABa..... jag hämtar honom. Såååå i morse skulle Java lämnas på trim i Huddinge men jag hämtade först barn i Älvsjö. Till Milos glädje fick han hålla hundvalp 😍


Hemma så fortsatte vi från igår..... Milo är väldigt duktig på att leka själv, han pysslade på övervåningen o jag pysslade nere. Fullkornspannkaka till lunch "säg inte till mamma att vi äter pannkaka"... framkom sen att han ätit det i 2 dagar 😆 älskar det.

Sen åkte vi och hämtade Java, o i bilen frågar han - "är du gammal"? Ööhhh njeea inte så gammal för att vara mormor, varför undrar du?
"kommer du åka till månen snart?" Ööhhh menar du himlen?
- ja
Asså hur svarar man? Jag sa att nej, om man får vara frisk och inte råkar ut för en olycka så är det låååångt kvar. Försökte lova honom, vi kommer finnas för dig, er alla så länge vi bara kan ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar