.

.

fredag, augusti 07, 2020

Bra dag

Jag vaknade utan huvudvärk för första gången på 5 dagar, provade att dricka kaffe klockan 22 igår. Nä helt rätt, jag hade svårt att somna och vaknade några gånger under natten... men det var det värt ⭐

Vi tog tag i fasadtvätt, gaveln över garaget har varit svart tonad., antagligen smuts från träden. Vi klättrade upp, tvättade huset och spolade av, samtidigt passade jag på att tvätta mossa från garagetaket. Vi hann som tur var innan solen gick runt...






Ingen av oss trillade ner, var lite orolig faktiskt med tanke på blodtrycksfall 😝. Skönt att bocka av det (från min lista). Sen åkte jag och vaccinerade hundarna, ✅ check.
Jag skulle ha åkt o tränat Java men då termometer stod på....


... så avbokade jag.

Nu har vi haft lung em..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar