.

.

lördag, augusti 29, 2020

Lördag

 På förmiddagen åkte vi och tog den andra TBE sprutan, Check ✅

Efter 13 drog jag på spårkurs, Bennet åkte till Älvsjö för att hämta Milo och Devin då Alexandra jobbar kväll. När jag kom hem är barnen här och maten färdig.... "Bästa Bennet" som barnen säger ❤️. 

Spårkursen var 3 timmar, sista timmen i ösregn. Men vi hundmänniskor är tåliga, det var kul. Jag vill lära Java gå spår efter människor, o ska man tävla ska de även finna och markera "spårpinnar" som läggs i spåret. Jag har inte riktigt fokuserat på denna gren innan men nu vill jag att Java ska få prova annat och vi kanske kan tävla i "Brukset" sen 🙃😃.



Extra intressant när jag gick Javas spår som skulle gå rakt fram.... plötsligt dyker det upp massa sorkhål 😆😂 här kommer hon nog bli mer intresserad av sorkarna tänkte jag. 


Jo hon virrade runt lite extra faktiskt, men över lag var hon jätteduktig och förstod vad uppgiften var. 

Barnen somnade vid 20, snart somnar jag. Denna vecka som gått har varit mer uppbokat än vad som är bra för mig. Go kväll till er 😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar