.

.

mÄndag, april 05, 2021

Ligger efter

Inser att jag ligger en dag efter hela tiden 🙃

IgĂ„r morse Ă„kte bĂ„de jag och B till Ekeby SĂ€teri för att se/hjĂ€lpa till att mata en skock fĂ„r. Det Ă€r min hundinstruktörs fĂ„r som hon frĂ€mst anvĂ€nder vid kurser i vallning. 


B hĂ„ller ordning pĂ„ en 12 veckors Border collie valp 😍

Sen passade jag och Carin pÄ att lÀgga spÄr till Java och hennes Kelpie Ila, pÄ Àng. DÄ man tÀvlar kommer det tyvÀrr att vara pÄ Àng, mycket svÄrare Àn spÄr skogen och lite jobbigare att hitta Àngar att trÀna pÄ.... men men, thats life.




HĂ€rlig blĂ„ himmel, mycket vind som försvĂ„rade för hundarna.... och Massor rĂ„djursbajs som Java fick intresse för. Men Ă€ven om det inte gick klockrent sĂ„ lĂ€r man sig alltid nĂ„got, jag lĂ€rde mig att Java ska vara mĂ€tt innan vi hĂ„r spĂ„r pĂ„ Ă€ng 😆

Hemma sen sÄ blev det lite tomtpyssel, poolen blev av med vinterpyamasen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar