.

.

torsdag, augusti 05, 2021

Skön start

 Det är 7 grader i luften, dimma över åkrarna i Västerhaninge och en svart bil susar fram tyst och kontrollerat ......

Min morgon, bilen är superskön att köra då en inte har den där knackande dieselmotorn som CCn hade, sätena är mer sportformade vilket är skönt för ryggen...min gamla rygg. Annars är nog det mesta som i förra Volvon, vi hittade iof att vi har rattvärme på denna, kan ju vara skönt i vinter.

Här kör jag centralbron och skulle ge er Stadshuset i morgonsol (det var ett tag sedan) men ville inte släppa blicken från vägen så......det blev inte jättebra 😅

Säkert parkerad vid jobbet, jag är först i kantraden, där slipper man uppslagna sidodörrar och sen när jag ska hem .........Pole position hehe



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar