.

.

fredag, september 24, 2021

Röj

Ledig fredag idag, men hade hemarbetande B i huset.... han flyttade kontoret till övervåningen.

Första dagen på fleeeera veckor som jag inte hade saker inplanerat.... Guld. Tog kaffet lungt i morse, skogspromenad med hundarna, rensade o plockade lite inne och gick sen ut o puttade ihop björkstockarna. Wow så skönt att bara gå o pyssla, nu kväller och i morgon dax för brukstävling.... samling 08.00 🤭.

Efter den (som pågår några timmar) för efter att alla ekipagen gått sina spår brukar domarna äta lunch sen kör man lydnadsmomenten och sist gemensam platsliggning...... Men då..... drar vi till Västerås 😁. Rasklubben för dvärgschnauzer har träff i helgen och på söndagen är det tävlingar som vi ska delta i o träffa flera hundkompisar..... efter 21 år med rasen har man skaffat en del schnauzervänner 😍

Slarvade bort mina glasögon under dagen också, efter att ha letat inne kom jag på.... Visst ja, la dem ute i trädgården när jag grävde o de blev immiga av min värme 🤣

Klockren placering.... 🙊😆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar