.

.

torsdag, januari 06, 2022

Slaganfall

.... höll vi på att få igår, jaha nä det var bara elräkningen som kom 😱 Tack för det precis innan helgen, avslappnande 💩

..... o då tillkommer 1500 från vattenfall, abonnemangsavgift 👍.

Vi var på dåligt humör en timme sen var det bara att släppa, nu ska jag börja kolla på solceller ☀.

Vår glädje idag är iallafall Solo som fyller 8 år ❤️ tänk att vi haft henne så länge. Idag har hon gått lös på bägge promenaderna, kommer direkt när man ropar ⭐




Snö och is igen i Jägartorp skogarna, glad att ha icebugs


Under prommisen på em stod det några personer o hund inne i skogen, jag kallar in Solo. Då ropar de att det står en älgtjur där framme på stigen i krönet..... erkänner att hur Solo hade reagerat front mot front med en älg vet jag faktiskt inte, hon kanske hade kommit.... eller så hade hon kommit men med en älg i haserna. Nu backade jag o hundarna direkt, husse smög fram o försökte fotografera..... 


1 kommentar:

  1. Vi stötte på samma tjur i skogen vid 15… i skymningen. Leva var cool men jag blev ändå lite nervös sedan min ”förra incident”…. Jagade på Tilda så vi typ halvsprang på isen hem 😅

    SvaraRadera