.

.

måndag, maj 09, 2022

Måndag

Jaha då var det måndag igen, o jag har uppenbarligen fortfarande inte lärt mig hur man stänger av mobillarmet då jag ofta har dessa printscreens i galleriet.... har ni det också?


O idag blev det ormjakt igen efter jobbet 🐍, såg den rackarn ringla iväg när jag o Java var ute o busade på tomten. Tror den passerar genom vår tomt från skogen och ner till grannarna med damm..... Hhmmm ogillar. 
Så nu har jag krattat löv o gamla grenar i vår lilla "dunge", vill inte ge den fler möjligheter att gömma sig.

Annars hann jag med en sväng till brukshundklubben innan maten, Java var superbra på Bruksmomenten 👌 tänk så glad man kan bli. Nu är det tävlingssäsong igen.

Trött i benen idag med 😅 16848 steg, men klockan har inte återhämtat sig efter Corona veckorna, den önskar mig bara gå ca 9300 steg/dag vilket jag  ändå uppskattar.

Tjing  👋 👋 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar