.

.

torsdag, augusti 05, 2010

Njuta livet

Har kommit på att jag för första gången på flera år (tror det var Knasen förra gången 1985) ska prenumerera på en tidning, valet blev "Må Bra" Läste den hos frissan och den innehöll faktiskt ganska mycket bra..........att man får en rosa plyschdress var inte anledningen, den åker man på oavsett ;o)))

Häromdan var tjejerna på kryssning till Åland, jag bad dem köpa ......jag nästan viskade "tant godis" Gröna kulor..........jag gillar dem ;P
Jag kan ju ligga i min rosa plyschdress och läsa Må bra och äta marmeladkulor.
(kanske passar bra i min ålder? ;o)

2 kommentarer:

  1. Det låter underbart Cissi! Plyschdress och marmeladkulor! Man ska njuta av livet precis som du skrev!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Jag håller med Bylundsdottern helt och fullt, det låter underbart! Carpe Diem! //Neta

    SvaraRadera