.

.

onsdag, augusti 04, 2010

Räddningsaktion


Sent igårkväll fick jag och Bennet göra en akutinsats hos marsvinen. Vi har misstänkt en tid att vår Betty blir mobbad av de två nya (My & Mysan -jo tjena), då Betty har bitjack i sina öron och hon sitter ofta på taket till deras hus.....typ för att få vara ifred.
Så innan läggdax igår var värsta röjjet i tjejernas bur........båda de andra jagar vår gosiga Betty. Jag fixa snabbt ihop extraburen och Bennet lyfte ut bråkstakarna.

Tänk att det inte kan gå som man vill, jag som bara ville ha marsvinsungar och en lugn o fin marsvinsflock.......och allt har i princip gått precis emot :o(

Nu får My & Mysan flytta tillbaka där dom kom ifrån, vad jag gör med mina övrig ska jag tänka på ....................i morgon.

2 kommentarer:

  1. Du kan iallafall trösta dig med att du gjort ditt bästa och verkligen försökt att få allt till det bästa!

    SvaraRadera