.

.

lördag, juli 09, 2011

Civilisationen

Hemma igen efter sköna dagar, nu lättare att blogga =) första bloggen tog 55 min :) och jag kände att det var i mesta laget. Stora mosse Nationalpark, här starten över järnvägsspåret. Jag, Bennet, Sara min "låtsats" kusin, Kulan + hundarna.








Mossen är mäktig, Tuva gick utanför spången (då hon trodde det var jord/mark) och försvann sakta till hakan......tur hon hade sele så jag kunde lyfta upp henne.












Vilopaus, Insåg att Tuva är 77 människo år...........det börjar märkas att hon är till åren vid sådanahär strapatser i värmen :(




Kusin Sara



Ågård restauranghuset...........




Här satt vi på kvällarna........



Tuvis




Restauranghuset inne = frukost





Härlig miljö

1 kommentar:

  1. Fina bilder och vilka mysiga miljöer! /Neta

    SvaraRadera