.

.

onsdag, juli 20, 2011

Inspiration

Idag har vi haft en heldag hos min pappa & Anita, deras underbara hus och tomt där jag suger in inspiration och bara njuter. Se och njut ni med......... Pappa & Anita med poolinspiration :)



Fullt av blommande blomster av alla de slag..........








Ooops......rester från vinterns fågelmatning........



Änglatrumpet trädgården



Självklart tog vi en promenad i Stenbrottet...........som höll på att sluta med benbrott (jo, jag ...skulle gå och fotografera samtidigt i väldigt stenkuperad terräng...ej att rekomendera)



Alexandra plockade smultron.....i massor







Självklart badade vi, synade alla sömmar och kände av storleken i bredd och djup, helt godkänt.








Mat efter doppet satt gott, middag i mer rofylld miljö får man leta efter. Klövervägen ska också bli som ett paradis :))





Alexandras smultron på strån blev gott till glassen.
Tack för en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj! Där fanns inspiration så att det bara sprutade om det! Vilken trädgård de har och pool! Längtan efter en sådan har vuxit sig starkare och starkare hos mig denna sommar!
    Klart att Klövervägen också blir ett paradis, du är ju på god väg redan! Kramar till er!//Neta

    SvaraRadera
  2. Ja det är nog min pappas gener som fått mig växtintresserad och lagom händig :)Tack för fina ord och hoppas ni har det bra däruppe hela familjen. Kram /C

    SvaraRadera