.

.

tisdag, maj 01, 2012

Äntligen

 Jaha idag startade slutetappen på vårt poolkämpande. B och jag slutförde mattorna i morse, så att underlaget ska bli bra.
 Proffsen satte i linern/poolduken och monterade lampor......sedan var det bara att börja fylla (start kl 15) och samtidigt släta ut liern vartefter......och fylla, fylla..........och typ där är vi fortfarande..........fylla.....
 Dessa bilder är 5 min gamla, vi har fyllt med två slangar i över 5 timmar...............och kommit ca 30 cm i nivå.............och jag som trodde vi skulle ta ett invigningsdopp i kväll....ha ha
I morgon kommer våra proffs tillbaka och ska fortsätta med att koppla slangar och fästa poolduk mm Vattnet får stå på tills vi lägger oss...........eller kommunen stänger av det för oss ;)

1 kommentar:

  1. Wow! Vad mysigt det kommer att bli, jag får ta en promenad och kolla in den, när jag kommer ner nästa gång! Låter underbart med en egen pool, tanken har kommit för mig ibland också...men inte för RB ;) Kram till er! //Neta i Härnta

    SvaraRadera