.

.

lördag, maj 05, 2012

Vilken Dag

Började dagen kl 9.30 i fryshuset, "mina" gamla (F-99) baskettjejer spelade Final i Mitt i cupen, basketens motsvarighet till St:erikscupen. Såååå grymma sååååå bra GULDET var vårt, efter 10 p ledning under matchen stod det 33-33 när det var 5 minuter kvar, segern blev med 3 p....snacka om spänning.


 




**Sedan blev det hem och en vända till "tippen" med tunga grästuvor, ja....allt möjligt, och en julgran helt utan barr ;)
** Lunch, havregrynsgröt :) (inte B ;)
** En skogspromenad med hundarna i lagom högt tempo
** Sol sol, och hua vilka hemska rutor......dax för fönsterputs, men så kul för resultatet blir ju underbart.
*Tyvärr blev det lite följd jobb....duscha dammiga blommor, ny jord lite här o lite där, ta bort gardiner (ja jag bytte inte ens, jag bara tog bort. Nu vill vi ha ljus).....

 Och här ligger ett ensamt löv och flyter i poolen.......precis där jag kommer att ligga i sommar på en luftmadrass......
Nu en trött men glad Cissi, som tar lördag kväll.....önskar er en lika skön sådan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar