.

.

torsdag, september 27, 2012

Fin eller skön

Enre´/hallen är färdigtapetserad, nyskurat och matta på plats......nu saknas bara fotöljen. Som jag sagt till B vill jag gärna ha en fotölj som man kan somna i, den ska alltså vara bekväm (kan visserligen somna i obekväma också...men om man får välja). Här kommer det intas många ljudböcker, musik och andlig ro (!!) Det lät bra iaf ;)
 Denna är helt klart en av de snyggaste, dock lite stor men stilren..........nacken trillar dock när man somnar, jag provade på Mio.
 Denna är fin, men helt klart ej vil-vänlig...........väljer vi någon av dessa måste jag nog använda flygkudden B köpte till mig........


Här har vi no:1, inte den snyggaste...........men oj så skönt man satt (har provat 14 fotöljer) skjuter man fram rumpan lutar ryggstödet bakåt, oj vad bra man kan vila där. Och inget läskigt klibbigt skinn utan gråsvart tyg.
Tummen upp! Fortsättning följer..............

5 kommentarer:

  1. Alltid svårt det där... Håller med om att det ska vara sköööön men oj vad snygg No1 var!!!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Trist att man ska behöva väljä mellan skönt och snyggt. Ska det vara så svårt att kombinera? lycka till med ditt val!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera