.

.

torsdag, september 06, 2012

Propp

Nä jag har inte givit någon en propp........inte heller fått en......eller jo kanske.
Saltvattnet nere på Kreta lösgjorde något i mitt öra :/ väl hemma och lock i örat i 3 dagar bestämde jag mig för att prova Revaxör för första gången. Ut kom något men nu blev locket ännu värre, provade dan efter men med samma resultat.

Idag bestämde jag mig för att gå till vårdcentralen, att vara halvdöv och ha ett sus i huvudet kan man ju bli tokig av. Såååå där satt jag som tant Agda och fick örat spolat.........och efter några minuter så "poff" kunde jag höra igen......Tjoho vad skönt


 Jag och hundarna hade alltså lite sovmorgon idag, vilken vi passade på att promenera i vår fina skog.

 Och nu med hösten kommer ju alla fina lägen att fota, klar himmel, sol, frost, dagg, droppar.....
...........och lera

1 kommentar:

  1. Ja hösten är vacker! Fina bilder! Ha en underbar ljudlig helg....! ;) Neta i Härnta

    SvaraRadera