.

.

tisdag, oktober 30, 2012

Ska

Jag ska!
I fredags köpte jag några höstblommor för att plantera lite nytt fint vid infarten, det kändes som om dessa gjort sitt..........tror ni det gick bra? NÄ!

Allt i krukan/tunnan var fastfruset hela helgen, det gick inte ens att hacka loss....och att jag var krasslig gjorde inte saken lättare så det fick stå.

 Så idag med regn och plusgrader slutförde jag uppdraget, det gick galant. Hundarna tyckte inte det var lika kul att efter en 45 minuters promenad vänta på att jag skulle plantera innan man fick gå in......men de är vana ;).



 Se så bra det blev, allt på plats......nu kan jag koppla av i själ och hjärta.
(Men jag erkänner att jag skyndade mig lite....nog att jag gillar att plantera, men stå i mörkret i duggregn kl 17 en vardagseftermiddag och plantera, är gränsfall även för mig......men ingen granne såg mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar