.

.

tisdag, januari 22, 2013

Luft

Har försökt 3 gånger, vid olika tillfällen att få luft i min "boll" som jag köpt i något svagt ögonblick (jo den har varit uppblåst tidigare). Det har bara inte gått............


 Först var pumpen inte laddad, sen provade jag alla munstycken som fanns i lådan....och jag provade med ren förbannad muskelkraft...........men näää
Så bad till slut med trött stämma min kära B, snälla när du går ut nästa gång..........kolla om du kan få luft i "f#nskapet"............
In kommer en glad B, nu har du luft i bollen.........och förresten, drog du ur den vita pluppen när du provade?

Till mitt försvar måste jag faktiskt säga att jag fick för mig det var nån typ av backventil....men det försvaret hjälpte föga :) men det bjuder jag på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar